Біографія
У цивілізованих країнах податкові зміни розглядають роками, обов'язково проходять кілька читань, щоб кожен законодавець у залі зрозумів, що розглядається, для чого це будуть приймати, яка з того користь. На жаль, ми поки що не прагнемо такої якості роботи. Зокрема і через значну кількість законопроектів, які постійно реєструються в парламенті, і практично кожен із них хоче щось змінити в податковому законодавстві, звісно, на краще, але більшість цих змін у результаті завдають лише шкоди. Це неприпустимо. Я мушу визнати, що мораторій на зміни до ПКУ хоча б на кілька років — це гарна ідея. Бо підприємцю треба дати насамперед спокій.
З інтерв’ю Дзеркалу тижня

 

Всі останні роки існування Податкового кодексу підхід до адміністрування був виключно фіскальний. Зараз люди навіть не можуть зорієнтуватися, в чому справа, тому що, вичитуючи, вириваючи з контексту якісь там рядки чи норми, які все-таки продовжують фіскальну функцію нашого контролюючого органу, люди дивуються: а де ж тут лібералізація? А тому, що 90% тексту Закону №1797 — це виключно лібералізація системи адміністрування, спрощення всіх процедур і функцій і відносин платника з контролюючим органом.
З інтерв’ю каналу Рада

 

Для того аби виховати податкову культуру, треба, щоб і багаті, і бідні сплачували з кожної гривні однакову ставку податку. Не треба боятися бути багатим. Не треба приховувати, що ти отримуєш більші доходи, ніж інші. Це повинен бути стимул – працювати і показувати великі доходи.
З інтерв’ю газеті Бухгалтерія

 

Податкова лібералізація — це завдання номер один, але ми маємо реально дивитися на стан справ і говорити, що, розпочавши податкову лібералізацію, найближчими трьома роками справді матимемо значний недобір податкових платежів до бюджету. До цього країна має готуватися і прийняти для себе усвідомлене рішення один раз і на найближчі роки.
З інтерв’ю 5 каналу

 

Нам треба підвести риску під минулим життям і дозволити громадянам задекларувати всі свої активи для того, щоб непрямі методи контролю були ефективними, адже можна до безкінечності говорити про нажите в попередні роки, коли була відсутня персоніфікація доходів. Тому держава має провести одноразове декларування й дати можливість людям задекларувати все, що є, а далі — повний контроль. Інакше в нас ніколи не буде можливості зменшити ставку ПДФО й проводити ліберальні норми. Що б ми не робили, хоч би завтра й 10% поставили — не буде збільшення платежів до бюджету без дієвої ролі держави з контролю за видатками фізичних осіб.
З інтерв’ю Все про бухгалтерський облік

 

Політична діяльність

Ніна Южаніна є автором 82 законодавчих ініціатив, з них 19 вже затверджені парламентом. Зокрема, вона входить до авторського колективу відомого законопроекту №3357 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо податкової лібералізації", який в народі охрестили "кодексом Южаніної". Даний законопроект є повноцінною реформою, яка передбачає суттєве зниження податкового навантаження на підприємців та спрощення адміністрування податків. Це дасть можливість українському бізнесу працювати чесно, вийти із тіні. За переконанням авторів проекту та тисяч підприємців, така реформа перезапустить українську економіку, надавши їй поштовху для зростання.

Календар новин

« Липень 2017 »
Пнд Втр Срд Чтв Птн Сбт Ндл
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31