Компроміс із Мінфіном можна розглядати лише після оприлюднення їх варіанту податкової реформи
Після цього члени Комітету та залучені експерти зможуть ґрунтовно вивчити та проаналізувати цей законопроект і дати йому професійну оцінку. «Напевно, саме тоді й наступить момент істини: стане зрозуміло, хто жвсе-таки більш глибоко та професійно розібрався у потребах нашої країни, українського бізнесу – депутати чи урядовці»,— підкреслила голова Комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.
Також зазначимо, що озвучені сьогодні народним депутатом Юрієм Луценко ставки податків із начебто компромісного варіанту законопроекту є лише образними цифрами, які не варто сприймати як ставки, що можуть мати місце в законопроекті про податкову лібералізацію. Наразі єдиними прорахованими ставками податків, які сприятимуть розвитку економіки та українського бізнесу, є ті, що передбачені законопроектом № 3357 (парламентський варіант податкової реформи). Говорити про нову конфігурацію податкового навантаження можна лише після детального прорахування його впливу на економіку України.
Нагадаємо, що проект ліберальної податкової реформи № 3357 передбачає, окрім зменшення усіх основних податків (ПДВ з 20% до 15%, ПДФО — з 15/20% до 10%, ЄСВ — з 41% до 20%) ще й кроки по реформуванню фіскальних органів. Зокрема, планується ліквідувати податкову міліцію та запровадити інститут податкових консультантів.