Пристрасті за оператором. Частина друга

Минулого разу я писала про законотворчу історію із запровадженням в Україні інституту авторизованого економічного оператора, яка розтягнулася на роки. Закон, який було зрештою прийнято, є скоріше українською варіацією на тему АЕО, ніж запровадженням в Україні комплексного та доступного механізму надання спеціальних спрощень при здійсненні митних процедур та АЕО як невід’ємної складової частини такого механізму. Нижче наводжу аргументи чому.

Пристрасті за оператором. Частина перша

Законодавче запровадження інституту "уповноваженого економічного оператора" відбулося ще в березні 2012 року в результаті прийняття Митного кодексу України Верховною Радою сьомого скликання. Саме в березні 2012 року до Митного кодексу України було внесено цілу Главу 2, яка повністю присвячена уповноваженому економічному оператору. І незважаючи на те, що цей Митний кодекс був введений в дію з 01 червня 2012 року, станом фактично на кінець 2019 року інститут УЕО не був запроваджений та реалізований.

Захист інтелектуальної власності чи ускладнення для перевізників?..

Вчора Комітет Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики на своєму засіданні прийняв рішення внести припаси до переліку товарів, щодо яких органами доходів і зборів застосовуються заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, шляхом виключення підпункту 3 пункту 3 статті 397 Митного кодексу України.