Сумнівна прозорість, або Сканери для Держмитслужби

Надання перекрученої та неправдивої інформації з боку окремих ЗМІ мене не дивує. І хоча основними принципами медіа є об’єктивність, повнота і достовірність інформації, доводиться констатувати, що ці цінності журналістської справи давно вже стали предметом купівлі-продажу для ньюзмейкерів.

Хто вона — єдина юридична особа митниці, або Примара однієї митної юридичної особи. Частина друга.

У минулій публікації я зосередилася на перипетіях (або правильніше — експериментах) зі статусом митної служби в Україні. Далі спробуємо розібратись у реальних причинах такої кардинальної структурної перебудови митниці, що ініціюється Мінфіном. На жаль, пояснювальна записка до законопроекту № 2318 «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо удосконалення структури управління у сфері державної митної та податкової політики» містить лише загальні фрази з цього приводу.

Хто вона — єдина юридична особа митниці, або Примара однієї митної юридичної особи. Частина перша.

Вперше ініціатива щодо доцільності приєднання митниць як територіальних органів до головних управлінь Державної фіскальної служби України зі скасуванням їх статусу юридичної особи публічного права та подальшим створенням на рівні областей та міста Києва єдиних юридичних осіб публічного права, які б поєднували в собі митну та податкову складові, виникла в 2015 році.

Пристрасті за оператором. Частина третя

У минулих публікаціях я розповідала про довгий шлях до запровадження в Україні інституту авторизованого економічного оператора, а також про те, чим прийнятий закон відрізняється від статусу АЕО, регламентованого митним законодавством Європейського Союзу. Про аргументацію авторів альтернативного законопроекту і стратегію дій на найближче майбутнє задля встановлення в нашій державі справді європейських підходів до надання спеціальних спрощень при здійснені митних процедур, читайте в заключній частині матеріалу.