Пристрасті за оператором. Частина друга

Минулого разу я писала про законотворчу історію із запровадженням в Україні інституту авторизованого економічного оператора, яка розтягнулася на роки. Закон, який було зрештою прийнято, є скоріше українською варіацією на тему АЕО, ніж запровадженням в Україні комплексного та доступного механізму надання спеціальних спрощень при здійсненні митних процедур та АЕО як невід’ємної складової частини такого механізму. Нижче наводжу аргументи чому.

Законопроект №1208-2. Порівняльна таблиця до другого читання

Пристрасті за оператором. Частина перша

Законодавче запровадження інституту "уповноваженого економічного оператора" відбулося ще в березні 2012 року в результаті прийняття Митного кодексу України Верховною Радою сьомого скликання. Саме в березні 2012 року до Митного кодексу України було внесено цілу Главу 2, яка повністю присвячена уповноваженому економічному оператору. І незважаючи на те, що цей Митний кодекс був введений в дію з 01 червня 2012 року, станом фактично на кінець 2019 року інститут УЕО не був запроваджений та реалізований.

Захист інтелектуальної власності чи ускладнення для перевізників?..

Вчора Комітет Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики на своєму засіданні прийняв рішення внести припаси до переліку товарів, щодо яких органами доходів і зборів застосовуються заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, шляхом виключення підпункту 3 пункту 3 статті 397 Митного кодексу України.