Інформаційні матеріали

  • Прес-служба

Пристрасті за оператором. Частина третя

У минулих публікаціях я розповідала про довгий шлях до запровадження в Україні інституту авторизованого економічного оператора, а також про те, чим прийнятий закон відрізняється від статусу АЕО, регламентованого митним законодавством Європейського Союзу. Про аргументацію авторів альтернативного законопроекту і стратегію дій на найближче майбутнє задля встановлення в нашій державі справді європейських підходів до надання спеціальних спрощень при здійснені митних процедур, читайте в заключній частині матеріалу.

  • Прес-служба

Пристрасті за оператором. Частина друга

Минулого разу я писала про законотворчу історію із запровадженням в Україні інституту авторизованого економічного оператора, яка розтягнулася на роки. Закон, який було зрештою прийнято, є скоріше українською варіацією на тему АЕО, ніж запровадженням в Україні комплексного та доступного механізму надання спеціальних спрощень при здійсненні митних процедур та АЕО як невід’ємної складової частини такого механізму. Нижче наводжу аргументи чому.

  • Прес-служба

Пристрасті за оператором. Частина перша

Законодавче запровадження інституту "уповноваженого економічного оператора" відбулося ще в березні 2012 року в результаті прийняття Митного кодексу України Верховною Радою сьомого скликання. Саме в березні 2012 року до Митного кодексу України було внесено цілу Главу 2, яка повністю присвячена уповноваженому економічному оператору. І незважаючи на те, що цей Митний кодекс був введений в дію з 01 червня 2012 року, станом фактично на кінець 2019 року інститут УЕО не був запроваджений та реалізований.

Сторінка 9 із 40